Hola y bienvenido al foro, es una motocicleta hermosa en un gran color. ¿Tienes un Z4? o simplemente navegando. Disculpas por la traducción, traductor de google
Hello and welcome to the forum, that's a lovely looking motorcycle in a great colour. Do you own a Z4? or just browsing. Apologies for the translation, google translate